Ik wissel de workshopkaartjes af met de halffabrikaten die ik van mezelf af moet maken.
Dit is er weer zo eentje.
De bloemen lagen al ingekleurd en dan moet er nog een kaartje omheen.
Dat is dus nu gebeurd.
Ik ben tevreden en weet je.....dit kaartje is ook al op de bus inmiddels.
Mijn petekind is vandaag jarig en die wil ik toch ook een kaart sturen.
Wat heb ik gebruikt:
DSP: Designer sheets CDDSMP001 van Carddeco
Randje: Creatables LR0851 MDesign
Bloemen: Different Colors van Ludiec
Lint
Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:
Een reactie posten
Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita