Donderdag = kerstkaartendag bij 52 Weeks to Christmas.
Afgelopen weken druk geweest met weekendjes weg en workshops dus geen nieuwe kerstkaarten gemaakt.
Geen probleem want ik heb nog een voorraadje om te plaatsen.
Dat heb je als je regelmatig kerstkaarten maakt.
Dat heb je als je regelmatig kerstkaarten maakt.
Nu weer een met Stampin'Up! materialen, die heb ik ook nog genoeg.
De eland is gestempeld op fluweelpapier en ook ingekleurd.
Hij voelt daardoor heel zacht aan.
Leuk accent dus.
Wat heb ik gebruikt:
Achtergrond: Seasons of Style jounaling tags
DSP: Be Merry
DSP: Be Merry
Eland en sterretjes: set Merry Moose
Goud glitterpapier en sterpons
White velvet sheets
Alles Stampin'Up!
Groetjes
ANITA

Schattig dit kerstkaartje....
BeantwoordenVerwijderenGezellig dat je er bent vandaag
Liefs Annemarie en Merit DT 52WTC.
Leuke kaart met die eland, Anita. Handig dat je nog iets had liggen om te tonen, met al die leuke uitstapjes en workshops.
BeantwoordenVerwijderenFijn dat je weer meedoet met 52WTC.
Groetjes
Jantine DT 52WTC
die is leuk geworden, mooi gemaakt
BeantwoordenVerwijderengrtjs, martina
Leuk met die eland !!!!
BeantwoordenVerwijderengroeten Ineke
DT52 WTC