woensdag 12 december 2018

Joepie......


Jullie zijn zeker ook nog volop met de kerstkaarten bezig. 
Is het niet maken, dan toch schrijven.
Dat laatste ben ik tussen de workshops aan het doen en deze kaart zit inmiddels al in een envelop.
Ga zo er snel mee door zodat alles op de bus kan en ik weer verder kan met freubelen, dat doe ik toch liever.

Wat heb ik gebruikt:
Dessinpapier: Christmas Paperbloc - Action
Kerstbal: Creatables LR0560
Afbeelding: Hetty's Santa's HK1704
Klokjes: Christmas Bells Craftables CR1243
Tekst: Kerst- en Nieuwjaarswensen CS1008
Mirror Paper gold: CA3134
Lint

Groetjes
ANITA

ps. Morgen weer een nieuwe challenge van Marianne Design

2 opmerkingen:

  1. Mooie kaart weer !!!!!
    En fijn dat alles bijna op de post kan !!!!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke kaart met kerstbal , leuk plaatje.
    groeten Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita