zaterdag 22 december 2018

December groetjes


Dit pop-up kaartje heb ik een tijdje geleden gemaakt op een forumdag waar ik lid van ben.
Ik had daar een workshop gegeven met de onmogelijke kaart en een Anja (een ander lid) had deze kaart voorbereid.
Wat leuk om te doen.


Zo ziet hij er uit als je hem opent.
De afbeelding komt dan naar voren.....
De achtergrond is ook gestempeld.
Het zijn wel allemaal materialen van Marianne Design, maar heb er geen codes van dit keer.
Wilde hem toch wel even laten zien.

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Leukerd hoor, deze ga ik nog eens goed bekijken hoe je die gemaakt hebt, leuk modelletje vind ik het. Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een leuke kaart, leuk idee zo'n pop up model
    fijne feestdagen
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Origineel kerstkaartje. Zeker leuk model.
    gezellige kerst en een creatief 2019!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita