zondag 2 december 2018

Vergeten nog te plaatsen....


Deze kerstkaart hebben jullie nog van me tegoed. Dit is nummer 4 van die reeks met de blokjes. Die andere plaatste ik al in september!!!
Hier heb ik alle grijstinten bijeen verzameld. 
Een mooi vloepapier erachter met fluwelen sterren.
Verder afgewerkt met sterren en poinsetta's.

Wat heb ik gebruikt:
Zijdevloei
Poinsetta's: MemoryBox
Sterren: Collectables COL1442 Karin's Deer, Stars & Tags
Mirror Paper zilve: CA3135
Lintje

Groetjes
ANITA



2 opmerkingen:

  1. Wat een leuke kaart Anita. Mooi met die cirkel opgebouwd uit allemaal verschillende papiertjes. Het papier op de achtergrond is ook erg mooi.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Toffe kerstkaart Anita !
    Groetjes
    Margo

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita