donderdag 13 december 2018

Challenge 215 Marianne Design Challenge blog


Dan zijn we er weer met een nieuwe challenge op het Marianne Design Challenge Blog.
Boukje heeft voor ons een kleurenuitdaging.


Ik ben lekker aan het kliederen geweest met distressinkten en de kerstbal van Marleen.
De kerstballenrand heb ik gestempeld met Versamark en bewerkt met wit embossingpoeder en een mosgroene Zig marker.
De 'sneeuw' is gemaakt met Chuncky White Embossing Enamel. Ik gebruik het te weinig en het is zo leuk!.
Komen jullie ook gezellig allemaal meedoen. Er zijn weer prachtige prijzen te winnen en iedereen maakt evenveel kans.

Wat heb ik gebruikt:
Bal: Craftstencil PS8017
Kerstballenrand: TC0868
Tekst: Kerstwensen CS0979
Sterren: Creatables LR0560
Distressinkten: Bundle Sage, Mowed Lawn, 
Forest Moss, Peeled Paint, Tumbles Glass
Versamark, Embossingpoeder
Chuncky White Embossing Enamel (Stampendous)

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Een prachtige creatie laat je ons zien, een leuk idee met deze prachtige kleurcombi, ik wens je alvast Prettige Kerstdagen en een Gelukkig Nieuwjaar toe, groetjes Frosien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat een mooie kerstbal heb je gemaakt met het kleuren palet
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita