zaterdag 28 augustus 2010

Doosjes


In juli was ik in Noorwegen bij Panduro en daar heb ik een doosjesmal gekocht van Karen-Marie Klip. Deze doosjes zijn ermee gemaakt.
De kleine doosjes is één keer de mal, de grote is een aantal aan elkaar gelegd waardoor hij groter wordt en een ander model krijgt.
Erg leuk om te doen.

In July I was in Norway. There's a shop called Panduro. I bought a template from Karen-Marie Klip.
These boxes are made with it.
The small boxes is one time the template, the big one is more of them next to eachother so it becomes bigger and another model.
So much fun to do.

Paper: big box unknown
Flowers big box: Retropunches
Leaves big box: McGill
Pearls: Perlen Pen
Paper: small boxes Pretty Paper bloc Old Fashioned Christmas
Stickers: Starform nrs. 7022 and 7034
Leaves: small punch
Roses: handmade by me

ANITA

6 opmerkingen:

  1. Wat een leuke doosjes Anita.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuk Anita! Die grote ziet er ingewikkeld uit.

    Gr. Yolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hardstikke leuk die doosjes Anita

    Groetjes Dinie

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ze zijn prachtig, en die mallen zo handig, ik heb er ook twee..moet ze weer eens gebruiken!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Leuke doosjes en super je papier.

    Groetjes Kitty

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Prachtige doosjes Anita.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita