zondag 29 augustus 2010

Geweldig Nieuwjaar


Weer een kerstkaart, tja er moeten er nog veel worden gemaakt.
Dit kaartje stuur ik in voor de wedstrijd bij Hobbynu.nl http://hobbynu.nl/weblog . Een webwinkel waar de oude en nieuwe materialen van Marianne Design te koop zijn.
De spelregels zijn om één van de materialen van augustus van MD te gebruiken.
Kijk op de weblog om mee te doen.

Another Christmascard, a lot to go.
This card is made for  the challenge for Hobbynu.nl http://hobbynu.nl/weblog . This webshop sells all the materials of Marianne Design, the old and the new ones.
The rules are to make a card with óne of the materials of August of MD.
Look at their weblog to join in.

Paper: Pretty Paper bloc Old Fashioned Christmas
Swirl: Creatable LR0116
Cirkel: Creatable LR0129
Christmasflower: Creatable LR0122
Sentiment: Eline's Vintage EC099
Some lace and Perlen Pen

ANITA

4 opmerkingen:

  1. deze is ook erg mooi, het is ook schitterend papier!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ohhh Anita,wat een prachtig kaartje,zo mooi papier.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een prachtig kaartje weer Anita, de kleuren zijn prachtig!

    liefs

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Ik krijg het benauwd jullie zijn allemaal al zo vroeg aan de gang. Zou ik dit jaar ook maar eens moeten doen maar dat neem ik me ieder jaar voor en dat voornemen loopt meestal op kaarten kopen uit.
    Hij is in ieder geval prachtig

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita