maandag 9 augustus 2010

Enjoy the moment


Dit kaartje heb ik afgelopen week gemaakt met één van de digistamps die ik gewonnen heb met de eerste prijs bij  Dutch Card Lovers. De stempel is van DZ Doodles Digital Stamps http://dzdoodles.com/ .
Echt een kaart voor een tiener. Heerlijk relaxen, ik ken dat van mijn kinderen ook. Lekker dwars op de stoel....

This card is made with óne of the digistamps I won with the first prize on the blog of Dutch Card Lovers. The stamps is from DZ Doodles Digital Stamps http://dzdoodles.com/ .
It's really a nice card for a teenager. They love to relax. I know that from my kids. Crossed on the chair......

Paper: BoBunny
Image: DZ Doodles Digital Stamps (copics)
Sentiment: Digistamp van Joland van http://scrapdictive.blogspot.com/
Flower: Floral Punche Nellie Snellen

ANITA

5 opmerkingen:

  1. Leuke kaart, Anita, lekkere vrolijke kleuren.

    Gr. Yolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. leuke kaart, frisse kleur en de stempel is erg leuk!
    weer eens wat anders en erg geschikt voor jonge dames!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een schitterend kaartje heel erg mooi!!

    Groetjes Ilonka

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een leuke kaart Anita. Ook een mooie stempel.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Super deze, ook zo anders betreft kleuren dan ik normaal zie bij je, maar zeker net zo mooi!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita