dinsdag 21 december 2010

7 Tags of Christmas nr. 4


Vandaag de 4de Tag for Christmas voor de club van Tiets.
Dit keer is het een vintage tag geworden. Ook leuk om te doen.
Ik weet niet of ik ze alle 7 ga maken. Vandaag zijn we begonnen met de slaapkamer behangen. Heel lastig met allemaal hoeken en schuine kanten, maar het is gelukt. Morgen gaat de 1ste laag verf eroverheen en dan donderdag nogmaals. Nouja en vrijdag is de dag voor kerst dan moet er ook nog eten worden gehaald voor een diner van 10 volwassenen.
Er ligt in ieder geval nog één tag klaar voor morgen en verder zullen we wel zien.

Today the 4th Tag for Christmas for the club from Tiets.
This time I made a vintagetag. Great to make.
I don't know if I manage to make 7 of them, because we started today with our bedroom. New wallcover and it has to be pained twice, so lots of work to do before christmas.
There is óne tag for tomorrow, so we'll see.

Paper: Pretty Paper bloc Old fashioned Christmas
Leaves: Crealies
Corner: Creatables LR0144
Snowflakes: punches
Some ribbon: Merry Christmas
Perlen Pen, lace, wooden christmastree

ANITA

9 opmerkingen:

  1. Hey Anita,
    Je tags worden elke dag mooier en mooier.
    Ja, en het is een drukke tijd en dan nog behangen er bovenop. Dat vraagt energie.
    Veel uithoudingvermogen wens ik je hoor.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. deze is ook weer super! op naar de volgende;)
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Deze is ook weer erg mooi Anita.

    Groetjes Hanny.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat leuk ziet dit eruit, enne we hebben bijna dezelfde blognaam.

    gr, Durvina

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Ze worden steeds mooier, maar dat kan ook mijn voorkeur voor vintage zijn hoor..ik vind deze beeldschoon!

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hoi Anita,
    Ik bewonder je uithoudingsvermogen en dat je nog tijd vind tussen het behangen door om die tags te maken, die wel heeeeeel erg leuk zijn.
    Ik hoor je nog wel op de kaarten clubs.
    Groetjes Thea

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Ja eindeloos mooi....en blijft z'n heerlijk tag ondergrondje he...

    Heerlijke feestdagen met warme groetjes hoor....

    Liefs Anita

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita