woensdag 1 december 2010

Lief


Wat is het koud hé?  Bbbbrrrrrrrr! Geef mij maar zomer.
Vandaag geen challenge maar gewoon een lief kaartje dat ik gisteren heb gemaakt.
Oja en morgen komt de nieuwe challenge van het Marianne Design Challenge Blog ook weeer online. Vergeet niet te kijken.

It's so cold outside, -15 degree C. Bbbbbrrrrrr! I like summer more.
Today no challenges but just a lovely card that I made yesterday.
Tomorrow there will be a new challenge on the Marianne Design Challenge Blog.

Paper: Pretty Paper bloc Country Christmas
Corners: Creatables LR0144
Image: 3D VK9516 from Marianne Design
Leaves: punch
Some ribbon, embellishment, roses, Perlen Pen

ANITA

7 opmerkingen:

  1. Wat een prachtige kaart Anita,zo lief plaatje,heel mooi papier,super die hoeken.

    Liefs Riet.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hello Anita,
    Wat een prachtige kaart.
    Die geeft mij een idee wat ik met de Creatables zal doen. Ik heb ze besteld en hoop dat ik ze morgen krijg.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  3. schitterende kaart, leuk zo met die hoekjes!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Mooi Anita, leuke vorm.
    Dat engeltje bovenin is een leuk detail.

    Gr. Yolanda.

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Wat een beeldig kaartje!!! Prachtig.

    Groetjes Tinie

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Hele mooie kaart Anita.

    Ja koud he.....bah....niks aan.

    groetjes, Hannie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita