donderdag 16 december 2010

Kerstcone


Nu heb ik weer eens heel iets anders gemaakt, een kerstcone.
Het idee is van Dora Dekkers van Scrappersfun blog http://scrappersfun.blogspot.com/. Zij heeft het idee geplaatst als challenge bij Yvonne van Do More with less http://yyam.blogspot.com/.
Het leek me erg leuk om te maken. Ik zou hem volgende keer wat groter willen maken, dus wie weet komt er nog eentje.
Moest gisteren nog wel behoorlijk zoeken naar een kleine maat vogel die hier inpast, dat lukte uiteindelijk bij een tuincentrum, dus kon hij afgemaakt worden.
Hoop dat jullie hem leuk vinden.
Straks plaats ik nog een challengekaartje, dus houd mijn blog in de gaten. Vergeet de Marianne Challenge kaart hieronder niet, die is ook van vandaag.

Now I made something quite different as usual, a christmascone.
The idea is from Dora Dekkers from Schrappersfun blog. She placed the challenge at the blog  Do more with less from Yvonne http://yyam.blogspot.com/.
It was fun to make although I would make the next one a bigger size, so maybe .....
Yesterday I had to find a small size bird, which was very difficult, finally I found it in a gardencentre.
Hope you like it.
Later this evening I will place another challengecard, so please come back later.

Paper: Best Creation Inc.
Image: een 3D vel van Tiny IT520
Lace, poinsetta, ribbon, tillandsia

ANITA

3 opmerkingen:

  1. haha...ik zit net een berichtje op je kaart te schrijven, maar deze is ook weer super leuk.
    groetjes
    Neline

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Oh this is soooo beautiful! Love the papers you used and the trim! And the happy little birdie! :)

    Thank you so much for playing along with my guest Dora's challenge! :)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Ow wat is die mooi geworden!
    Super zeg, en ja ze kunnen groter, met gemak al moet je wel op de cirkel letten dan, ik heb hele grote gemaakt.
    Deze is in ieder gaval top!
    En wat leuk dat je meegedaan hebt!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita