zaterdag 23 november 2019

Gezellige kerst



Dan nog maar weer een kerstkaart. 
Verveeld het jullie nog niet?
Ik ga er lekker mee door, nog genoeg ideeën in mijn hoofd.


Dit kaartje doet mee op het blog van Liftchallenge, daar moet je een achtergrond maken met een stencil en een tekst of afbeelding er bovenop doen.

Ook bij Carlin's Kaartenparadijs moet je een eigengemaakte achtergrond gebruiken in combinatie met Kerst

Bij Make My Monday vragen ze om Red, Green, White te gebruiken.

Wat heb ik gebruikt:
Stencil: Dutch Doobadoo (zie boven)
Distressinkt: Forest Moss, Festive Berries
KERST: Collectables COL1338
Hulsttak: Craftables CR1387
Stickles: Red Xmas
Red Flock

Groetjes
ANITA

10 opmerkingen:

  1. Heel leuk die achtergrond van hulstblaadjes. Mooie frisse kerstkaart Anita.
    Lieve groetjes Miranda

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een heel mooi kerstkaartje Anita!
    Groetjes van Afke

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Mooi kerstkaarthe Anita!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Nog een mooi kerstkaartje. Leuke achtergrond met het sjabloon. En we weten nu eenmaal dat het kerststress is in blogland deze tijd van het jaar. Over een paar weken is het weer over 😀
    Bedankt dat je nog eens meedoet met de challenge bij Carlin's kaartenparadijs.
    Groetjes,
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een hele mooie stencil om een kerstachtergrondje mee te maken.
    Heel leuk in combinatie met de mooie tekst.
    Bedankt om nogmaals deel te nemen aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  6. wat een leukerd Anita. heel mooi met deze achtergrond. Groeten trijntje

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi achtergrondje voor deze stand, Anita en een mooi kaartje in echte kerstkleuren! Fijn dat je meedoet met de Liftchallenge!

    BeantwoordenVerwijderen
  8. A gorgeous card, perfect for our challenge. Thanks for playing along with us at Make My Monday. Caz. DT

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Wat een prachtige kerstkaart. Mooie achtergrond.

    Ik zag dat je net op mijn blog gereageerd had, dat ik maar met één kaart mee mag doen. Dat is dan de roze kaart. Ik zal het bij het MD Challenge Blog ook nog erbij zetten.

    Groetjes, Astrid.

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Leuk de achtergrond met de hulst blaadjes. Toffe kaart geworden, lekker sprekend met het rood. Dank je wel voor het meedoen!

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita