dinsdag 19 november 2019

Warm Winter Wishes


Na een heel drukke week en weekend hier dan weer een kerstkaart.
Eerst diverse onderzoeken in het ziekenhuis en daarna onze trouwdag en onze verjaardagen.
Afgelopen weekend was ik jarig en komende donderdag mijn man.
In het weekend was het hier dus groot feest waar ik ook allerlei dingen voor heb gebakken, vooral gluten/tarwe en lactosevrij. Druk dus.
Dit kaartje lijkt wel op de kraft versie van eerder omdat dezelfde tekstmal is gebruikt. Qua kleur is hij heel anders.
Veel uitleg heeft ie dus niet nodig.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Décotime
Cirkel/tekst: Creatables LR0620
Sneeuwpop: Creatables LR0631
Bomen: Craftabes CR1483 ByMarleen
Tekst binnenkant: Hallo Winter ByMarleen: CS1036
Soft Glitter papier: CA3147 mint
Soft Glitter papier: CA3148 pink
Copper mirrorpaper: CA3138
Snowpapier: CA3104
3D Schnee: Viva

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Een mooi kaartje en ik vind dit een mooie kleur! Nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag! Groetjes Marijke.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sehr süße Idee :))
    Vielen Dank für´s zeigen.
    Ich denke so langsam werde ich fündig für eine Karten-Idee.
    LG heidi

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita