woensdag 20 november 2019

Oh Denneboom.......

Ben ik weer!
Zo zit er een week tussen en nu 2 dagen achter elkaar.
Dat heeft te maken met een challenge waar ik graag aan meedoe.
Dit is mijn kaart


Ik ben hierbij lekker aan het 'kliederen' geweest met Distressinkten.
De kerstboom is van Studiolight.


Hier de binnenkant

Deze kaart wil ik graag mee laten doen bij CAS(E) this sketch
met deze sketch


Ook bij Addicted-to-stamps. Thema hier is Anything goes

Ook kan hij meedoen bij Carlin's Kaartenparadijs Maak zelf een achtergrond + Kerst

Wat heb ik gebruikt:
Boom: Essentials Studiolight
Oh Denneboom: Hallo Winter ByMarleen CS1036
Tekst binnenin: idem
Kerstboom binnenin: Eline's Xmas EC0154

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Mooie kaart met deze boom Anita ! Groetjes, Gina

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooi 'gekliederd' met inkt en leuk stempelwerk Anita.
    Bedankt dat je meedoet met de challenge bij Carlin's kaartenparadijs.
    Groetjes
    Karin DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een geweldig mooi achtergrondje en heel leuk stempelwerk.
    Ik vind dit een prachtige kaart.
    Bedankt voor je deelname aan onze lopende challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
    Succes !
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita