zondag 8 december 2019

5 december


Ja ik weet het wel, 5 december is al geweest! 
Toch wil ik jullie nog even deze kaarten laten zien.
Ik had gewoon geen tijd om die eerder te plaatsen omdat we 3 dagen lang Sinterklaas gevierd heben op 3 verschillende lokaties bij onze kinderen en kleinkinderen
De bovenste kaart is voor onze kleinzoon en kleindochter.
Onze kleinzoon wist zijn vader te vertellen dat hij wel wist van wie deze kaart kwam want oma was toch een echte knutselpiet.....haha!!!!


Deze kaartjes zijn voor onze beide kleindochters, eentje in het westen van het land en eentje hier in de stad.
Zien jullie de verschillen met het bovenste kaartje?


Aan de binnenkant stond deze tekst die onze kleinzoon van 5 wel heel goed had begrepen....
Gisteren hadden we ook nog feest omdat onze oudste kleindochter vandaag 4 jaar wordt en morgen naar school gaat. Haar kaart laat ik nog zien.
Het waren dus drukke dagen voor de 'Knutselpiet' die het hele land door moest.

Wat heb ik gebruikt:
Zak: Craftables ByMarleen CR1487
Staf: Creatables LR0446
Alle andere dingen: Craftables ByMarleen CR1489
Teksten: 5 December CS0982

Groetjes
ANITA


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita