dinsdag 17 december 2019

Fijne kerst


Paar weken geleden maakte ik een vouwkaart voor de challenge bij De Egel.
Ik hield toen een deel van het vouwwerk over en heb dat verwerkt in deze kaart.
De ovaal bovenaan is gestempeld met vogeltjes van Lawn Fawn en ingekleurd met Copics.
Inmiddels is hij ergens in Nederland bij iemand aangeland.
Ik ga inmiddels nog lekker door met kerstkaarten maken, vast voorraad voor volgend jaar.

Wat heb ik gebruikt:
Embossingfolder: Snowflakes Cuttlebug 37-1937
DSP stip: Pickup Create it yourself
DSP zwart: Forever Friends
Ovalen en tekst: Crealies
Afbeelding: Lawn Fawn Winter Sparrows
3D Schnee van Viva
Copics

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Heel erg leuk kaartje, met dat vouwsel. Dat kwam goed van pas!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Lief kerstkaartje Anita, fijne dagen gewenst,
    lieve groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita