zondag 15 december 2019

Mannenkaart


Tussendoor maken we ook nog wel af en toe een andere kaart dan kerst.
Mijn man was jarig en liet tussen neus en lippen vallen dat hij eigenlijk nooit een verjaardagskaart van mij krijgt.
We zijn binnen 4 dagen beiden jarig dus komt dat er niet van.
Hij is een fervent wielrenner, vaak samen met onze oudste zoon en hij werd 65 jaar.
Dat vond ik een goede reden om toch maar eens een kaart voor hem te maken.
Dit is hem geworden


en dit de binnenkant.

Wat heb ik gebruikt:
Vormkaart: StudioLight
DSP: Pretty Paper bloc Weathered Wood PK9155
Afbeelding: Syta van Gelderen
Auto: Collectables COL1435
Fiets: Collectables COL1436
Tekst: No Bike....Daily Transport van Amy Design
Tandwielen; Nellie Snellen
65: Craftables CR1282
Tekst voorop: Gummiapan
Tekst binnenin: Crealies
Tick Bakerstwine

Groetjes
ANITA

ps op mijn andere BLOG vind je wel een kerstkaart vandaag.

2 opmerkingen:

  1. Het is een hele stoere kaart geworden.
    De tekst in de binnenkant vind ik erg leuk.

    -xies- Renate.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Allebei (nog) gefeliciteerd met jullie verjaardag! Een leuke kaart heb je voor je man gemaakt. leuke tekst stempels heb je erbij gebruikt.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita