dinsdag 24 november 2020

Een eigen huis


Tussen alle kerstkaarten door heb ik ook nog een verhuiskaart gemaakt, of eigenlijk 2 maar deze plaats ik als eerste.
Hij is gemaakt voor Marleen v.d. Most en dan eens geen Marianne Design maar het mooie papier van Mintay in combinatie met bloemen.


Hier de binnenkant.
Het is een soort pop-upkaart geworden met allerlei huiselijke afbeeldingen.
Tja wat moet ik hier verder over zeggen.....geniet er maar van.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Mintay Better Times
Bloem: Collectables COL1323 (roze)
Blaadjes: Nellie Snellen pons
Tekst voorkant: Project NL PL1505
Tekst binnen Home: Letterboard DF3454
Pearls white: CA3132
Bloemen, zilverdraad

Groetjes
ANITA


 

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita