maandag 30 november 2020

Kerst


Nu toch maar weer een kerstkaart...... lekker doorgaan met dit donkere weer buiten.
Ik vond nog een heel vel van WEE Stamps van een hele tijd terug, daar ben ik dus eens aan begonnen om er kaarten mee te maken.
Het is nog niet op maar er komen al wel wat kaarten mee. Mijn voornemen is om het dit jaar weg te werken.
Dit is de eerste.
Hij is gemaakt met een stencil van Dutch Doobadoo . Ik heb een deel voor de rweede keer overgetekend en daar een pocket mee gemaakt.
Daar kunnen de labels en de afbeelding in.


Die zie je hier dus.
De poinsetta is gestanst uit vellum.
Het papierblok is van Craft Sensations en ik moet zeggen dat die steeds leukere blokken uitbrengen met labels etc.
De moeite waard om daarvoor eens langs te gaan bij de Action
Er komen dus nog meer kaarten aan met deze afbeeldingen.

Wat heb ik gebruikt:
Vorm: stencil Dutch Doobadoo 470.713.186
DSP: Christmas van Craft Sensations
Afbeelding: Winter Fairy van WEE Stamps
Cirkel: Crealies
Tekst en sterretjes: Art Stamps MM1631 MDesign
Poinsetta: MemoryBox
Sterren: MemoryBox
Tekstlabel: Craftables CR1510 MDesign
Snowpaper: CA3104 MDesign
Bakerstwine, kant, vellum

Groetjes
ANITA




 

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita