zondag 22 november 2020

North Pole


Dit mooie papier van Noor Design heb ik een tijdje terug al gekocht. Ik was er helemaal weg van al zijn het niet mijn kleuren....gek hé?
Ik maak de meeste kerstkaarten in traditionele kleuren, dus groen/rood/wit.
Soms moet je jezelf uitdagen dus.
Ook de stencil van Dutch Doobadoo lag nog ongebruikt. Hij is eigenlijk voor een album maar ik heb er een kaart mee gemaakt. Kan prima toch?


Hier de binnenkant met een pocket met labels en het gezellige drietal tussen de bomen.

Deze kaart doet mee bij 2 Sisters on the blog : Shapecard
en 
Girlz Creative Crafts: Thema Winter/kerst

Wat heb ik gebruikt:
Vorm: Stencil Dutch Doobadoo 470.713.776
DSP: Warm & Cozy Noor Design
Gnome: ?
Bomen: Craftables CR1483 MDesign
Ingekleurd met: Copics
Lint, scrappersfloss

Groetjes
ANITA


 

4 opmerkingen:

  1. Wauw mooie kaart en het papier en mooie combi.
    Gr Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het is een erg mooie kaart.
    Bedankt voor het meedoen bij 2Sistersontheblog én Girlz Creative Crafts.
    Groetjes Nicolette DT

    BeantwoordenVerwijderen
  3. het is inderdaad heel leuk papier! Je hebt er een leuke kaart mee gemaakt.
    Dank je wel voor je deelname bij 2Sistersontheblog.
    Groetjes Caroline DT

    BeantwoordenVerwijderen
  4. This project is so great, Whaw; Thanks for entering at Girlz Creative Crafts
    Whaw, echt een super tof project. Kei leuk. Leuk dat je meedoet met onze challenge Girlz Creative Crafts
    hugs
    Claudia
    DT Girlz Creative Crafts
    http://knutselmeisjes.blogspot.be
    http://creativesketchygirls.blogspot.be/
    https://girlzcreativecrafts.blogspot.com/

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita