donderdag 10 december 2020

Challenge 261 Marianne Design Challenge blog

 Vandaag start de voorlaatste challenge van dit jaar op het Marianne Design Challenge blog.
Wybrich maakt graag kleinere kaartjes en wil ons dat ook eens laten doen.
Maak dus 2 kaartjes van 10x10 cm met BLOEMEN.
Soms best wel lastig om dan 3 verschillende producten van MDesign te gebruiken.
Het is me toch gelukt, 5 zelfs.....
Kijk maar eens

Ik heb een deel van een ronde stans gebruikt als krans en de poinsettas van ByMarleen heb ik van vellum gemaakt.
Ik vind ze uiteindelijk best leuk geworden.
Komen jullie ook weer gezellig meedoen?

Wat heb ik gebruikt:
Cirkel: Creatables LR0671
Takjes: Craftables CR1432
Poinsetta's: Craftables CR1478 ByMarleen
Tekst: Art Stamps MM1631
Snowpaper: CA3104
vellum, lint

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Erg leuk geworden Anita, inderdaad een heel gepuzzel om 3 MD producten te gebruiken maar we hebben keus genoeg ;-)
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita