maandag 14 december 2020

Kerstkadootje


Even geen kerstkaart maar een kerstkadootje.
Op de Facebookgroep van Craft Sensations kun je dit patroon downloaden en dat heb ik dus gedaan.
Onlangs had ik eindelijk het donkerblauwe Christmas blok bij de Action kunnen scoren en die is zóóoooo mooi.
Eigenlijk zonde om erin te snijden.....toch gedaan zoals je ziet.
Het is een doosje waar 4 theelichtjes in kunnen.
De kerstbomen zitten er achter geplakt.
Een lintje eromheen en een sneeuwmannetje van Marianne Design en dan heeft ie al niet meer nodig.
Oja in de kleine boom hangen ook nog kleine gouden kerstballetjes van MDesign.
Nu eens kijken wie ik dit kado ga doen.

Wat heb ik gebruikt:
DSP Christmas blok blauw van Craft Sensations
Tekst: Craft Sensations stempel
Rondje v.d. label: Craftables CR1510 MDesign
Kerstballetjes: Craftables CR1384 MDesign
Snowmen: Eline's Snow Fun EC0184 MDesign
Mirror paper: CA3134 gold
Versamark, goud embossingpoeder
Lintjes, Copics

Groetjes
ANITA



 

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita