dinsdag 22 december 2020

Winterkaart


Dit kaartje is nog gemaakt met de november producten uit mijn DT pakket van Angela's Hobbycorner.
Het thema was in november WINTER.
Ik heb dit kaartje in 2 tinten gehouden, kraft met wit.
Dat blijft toch zo mooi en kan voor winter of kerst, wat maakt het uit, toch?
De afbeelding heb ik gestempeld in donkerbruin in plaats van zwart en verder ingekleurd met Distressinkt Vitage Photo. 
Zo blijft het helemaal in stijl.
Wat vind jij er van?

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Winter Dream van Craft&You Design
Vierkant: Crealies
Afbeelding:  Winter Waterfall WT004 Nellie Snellen
Bomen: Silent Night van Joy!Crafts
Poinsetta: Craftabes CR1478 MDesign ByMarleen
Tekst: CLTS110 van Crealies
3D Schnee Viva
Jutelint

Groetjes
ANITA


 

3 opmerkingen:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita