zaterdag 18 december 2021

Kerst groetjes


Dit mini slimline kaartje en de sokken......net of ze voor elkaar gemaakt zijn.
Ze passen er zo mooi op.
Jammer dat jullie de witte en groene glitterrandjes aan de sokken niet zo goed zien op de foto maar geloof me het schittert je tegemoet.
Ik ben helemaal blij met dit kaartje.
Bijna alle kaarten zijn op de bus hier, alleen nog wat in de buurt rondbrengen.
Ik merk nu al wel dat de post er lang over doet.
Is toch elk jaar weer hetzelfde.
Heb het gros vorige week al gepost en sommige zijn nog niet aangekomen.
We wachten het rustig af.

Wat heb ik gebruikt:
Slimline mini Window: Craftables CR1563
DSP: Action blok
Kerstsok: Creatables LR0733
Tekst: Eline's Xmas EC0151
Glitterpaper green: CA3124
Snowpaper: CA3104
Hempcord en scrappersfloss

Groetjes
ANITA

 

4 opmerkingen:

  1. Een gezellige kerstkaart met de glittersokken.
    groetjes van Marian.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heb ik van de week ook gekocht, deze sokken! Ik ga vast door voor volgend jaar. Sommige kaarten zijn al weg maar ik moet er ook nog wat posten, beetje laat en dat beloofd niet veel goeds dus..

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kaart en grappig zo met de sokjes.
    nog een fijne zondag.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een lief kaartje,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita