zondag 12 december 2021

Merry Christmas


Ik ben ook weer eens aan het kleuren geweest.
De poinsettastempel van Marianne Design is daar super geschikt voor.
Het is ook zo heerlijk ontspannend, lekker kliederen met inkt, in dit geval tenminste.
Het is een slimlinekaart geworden in traditionele kleuren.
Tja en wat kan ik er verder over zeggen......
Ik ga snel verder met de kerstkaarten schrijven.
Vrijdag al een deel op de post gedaan en hoop morgen de rest.
Het is altijd een klus om zo'n 80 kaarten te schrijven en uit te zoeken wie welke kaart.
Hebben jullie dat nu ook?

Wat heb ik geberuikt:
Slimline: Craftables CR1537
Stempel: Art Stamps MM1649
Tekst: Papertrey Ink
Parels: Rayher
Inkt: Art by Marlene
Glitter Writers

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita