maandag 20 december 2021

Kerstkadootjes


Ik heb afgelopen maandag nog wat kleine kerstkadootjes gemaakt om bij de nieuwe mini catalogus van Stampin'Up! mee te geven aan mijn klanten.
Het model lag er al een tijdje dus vond het nu wel tijd worden.
Weet je ......het was niet eens zoveel werk maar wel leuk om te doen.
Even opletten met scoren van de vouwlijnen en het vouwen.
Ik vond het net wat leuker dan een kaart.
Binnenin zit wat lekkers.
Ik denk dat ik dit wel vaker ga maken. Ook leuk om geld in te doen.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Real Red, Evening Evergreen
DSP: Painted Christmas
Label: Stitched Nested labels
Tekst: set Knusse kerst

Groetjes
ANITA


 

3 opmerkingen:

  1. Erg leuk gemaakt Anita!

    Fijne feestdagen!

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Heel leuk doosje is het geworden! Fijne feestdagen alvast! Groetjes Ela

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Heel erg leuk! Een mooi modelletje is het.
    Groetnis Nynke

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita