dinsdag 12 juli 2022

Aardbeien jammie.....

Ik maak momenteel niet veel kaarten. Ben met andere dingen bezig (scrapboek) wat ik nog niet kan en wil showen.


Aardbeientijd, jammie, lekker om overal bij te eten, maar ook super geschikt voor een kaart.
Er staat nog geen tekst op of in, kijk nog wel waarvoor ik hem ga gebruiken.
Het is een leuk model en niet moeilijk.


Hier heb ik hem nog even plat gefotografeerd en is hij goed in zijn geheel te zien.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Berry Delightful
Stempel: Sweet Strawberry
Inkt: Cherry Cobbler, Calypso Coral, Garden Green, Daffodil Delight,
Aardbeienpons

Groetjes
ANITA


 

3 opmerkingen:

  1. Een heerlijke, fruitige aardbeienkaart! Tof modelletje! Je scrapbookcreaties zullen vast mooi worden en zullen we tzt wel voorbij zien komen. Veel hobbyplezier ermee

    Hobbygroet,
    Lisanne

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een hele mooie kaart en wat een leuk model. Een heerlijke zomerse uitstraling met het fruit.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita