vrijdag 22 juli 2022

Mannen in denim


Soms wil je even gemakkelijk doen.
Ik had laatst een blok besteld van Studiolight voor denimkaarten.
Daar heb ik dit kaartje mee gemaakt voor mijn neefje.
Er zullen er nog wat volgen, want waarom altijd maar moeilijk denken en het blok is nog niet op.
Geef er toch wel een beetje mijn eigen draai aan.

Wat heb ik gebruikt:
Stansblok: Denim Saturdays SL.DEN19 van Studiolight
Afbeelding: Syta van Gelder 171008
Tekst: Felicitaties CS0987 van MDesign

Groetjes
ANITA

 

3 opmerkingen:

  1. Een leuk mannenkaartje Anita.
    Bij dit mooie dp hoef je niet teveel tierelantijntjss bij te voegen.
    Groetjes,
    Karin

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een mooie kaart voor je neef en het blokje is vooral heel handig voor jongens- en mannenkaarten.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Een leuke stoere kaart. Altijd makkelijk om zo´n blok in huis te hebben , alles past zo mooi bij elkaar.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita