donderdag 28 juli 2022

Nog een mannenkaart


Dit mannenkaartje maakte ik voor onze schoonzoon die golft zoals je ziet.
Van Stampin'Up! had ik dit passende designpapier nog liggen.
Precies wat ik zocht en nodig had om een CAS kaart te maken voor hem.
De achtergrond is bewerkt met embossingfolder, maar dat zie je niet zo goed, is een subtiel patroon.
De schoenen zijn ook van Stampin'Up! en passen daar weer mooi bij.
Zo klaar dus....hihi!
De tekst vond ik er wel bij passen.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Night of Navy, Basic Whits
DSP: Country Club
Embossingfolder: Subtle 3D
Label: Stitched nested Labels dies
Schoenen: Well Dressed
Tekst: Speciale Momenten

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. O ik denk deze heb ik al gezien en met lang nadenken klopt het ook. ik had hem op de iPad gezien, maar daar kon ik niet reageren, hahaha.
    Het is een super leuke kaart voor je schoonzoon en wat een mooi bijpassend designpapier.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita