donderdag 4 juni 2026

Oh Denneboom.....

 4739

Donderdag = kerstkaartendag bij 52 Weeks to Christmas.
Afgelopen weken druk geweest  met weekendjes weg en workshops dus geen nieuwe kerstkaarten gemaakt.
Geen probleem want ik heb nog een voorraadje om te plaatsen.
Dat heb je als je regelmatig kerstkaarten maakt.
Nu weer een met Stampin'Up! materialen, die heb ik ook nog genoeg.
De eland is gestempeld op fluweelpapier en ook ingekleurd.
Hij voelt daardoor heel zacht aan.
Leuk accent dus.

Wat heb ik gebruikt:
Achtergrond: Seasons of Style jounaling tags
DSP: Be Merry
Eland en sterretjes: set Merry Moose
Goud glitterpapier en sterpons
White velvet sheets
Alles Stampin'Up!

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Schattig dit kerstkaartje....
    Gezellig dat je er bent vandaag
    Liefs Annemarie en Merit DT 52WTC.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Leuke kaart met die eland, Anita. Handig dat je nog iets had liggen om te tonen, met al die leuke uitstapjes en workshops.
    Fijn dat je weer meedoet met 52WTC.
    Groetjes
    Jantine DT 52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  3. die is leuk geworden, mooi gemaakt
    grtjs, martina

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Leuk met die eland !!!!
    groeten Ineke
    DT52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita