donderdag 15 november 2018

Challenge 213 Marianne Design Challenge Blog


Deze challenge wil Suzan een mannenkaart zien met uiteraard weer minimaal 3 producten van Marianne Design 
Het zijn altijd lastigere kaarten om te maken maar met deze nieuwe layout mal lukt het best wel. Een mooie veelzijdige mal dus.
Ik ben momenteel heel druk met allerlei voorbereidingen voor ons feest a.s. zaterdag en diverse workshops. Vandaag is het 40 jaar geleden dat we trouwden dus gaan dat zaterdag vieren samen met onze verjaardagen.
Mocht je me dus even missen.....
Kom ondertussen wel gezellig meedoen met onze challenge op het Marianne Design Challenge blog.

Wat heb ik gebruikt:
Dessin: Pretty Paper bloc Driftwood
Layout: Creatables LR0568
Caravan/auto: Collectables COL1435
Fiets/wegwijzer: Collectables COL1436
Wijnfles/glas: Creatables LR0481
Mini teksten fles: Craft Emotions
Teksten: Project NL PL1508
Proost: CS0998
Mirror Paper silver: CA1335
Gefeliciteerd: Luchtpost HT1603
Div. Distressinkten

Groetjes
ANITA

5 opmerkingen:

  1. Toffe mannenkaart met die vakjes!
    Fijne avond
    Nancy

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart Anita! Die lay-out mal komt misschien ook nog wel eens per ongeluk in mijn winkelmandje terecht denk ik.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wat een geweldige layout kaart heb je gemaakt
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita