dinsdag 20 november 2018

Zweedse Kerstwens


Na alle feestelijkheden rondom ons 40 jarig huwelijksfeest en onze verjaardagen komen we weer langzaam op gang . 
Ik heb nog steeds geen tijd gevonden om aan de knutsel te gaan. Eerst moest er nog opgeruimd, schoongemaakt en opgepast worden.
Morgen is mijn man nog jarig dus gaan we samen wat gezelligs doen en dan gaan we verder met de Kerst en/of Sinterklaaskaarten en verjaardagen..
Deze kerstkaart maakte ik voor de november wedstrijd op de Marianne Design club


We hebben gewerkt met een sketch en natuurlijk prodcten van MDesign.
Het plaatje is van de Funny's met een Zweeds ontwerp samen met de papierblok.
Dit is wel helemaal mijn ding en zeker qua kleuren......

Wat heb ik gebruikt:
Dessin: Pretty Paper bloc Swedish Winter
Embossing: Alie
Afbeelding: Funny's VK9570
Labels: Basic Shapes Craftabes CR1352
Tekst: Fijne Kerst is Kerstwensen CS0979
Dag Oudjaar... is Kerst- en Nieuwjaarswensen CS1008
Tak: Kaisercraft
Sterren: Craftables CR1448
Poinsetta: RB2220
Snowpaper: CA3104
Belletjes, lint, Scrappersfloss, Perlen Pen

5 opmerkingen:

  1. Nog van harte gefeliciteerd met jullie 40 jarig huwelijk, wat een mooi feest is dat hè? Geniet lekker na. Jou kaart ziet er leuk uit, mooie kleuren ook. Groetjes, Nelleke

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Super leuk kaartje!
    Mooi plaatje, en ik ben weg van de kleuren.
    Alvast proficiat met je man, en een fijne verjaardag morgen.
    Veel plezier, liefs Crealientje.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartstikke leuk kaartje, Anita. En alvast gefeliciteerd met je man (en nog met jezelf en je robijnen huwelijksfeest).
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat een prachtige kaart Anita!!!!
    Het is echt een totaal plaatje.

    Groetjes

    Rimmie

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita