donderdag 22 november 2018

Fijne Kerst


En nog maar weer een kerstkaart. De voorraad loopt inmiddels aardig op. Geen idee of ik al genoeg heb, ga toch lekker door.
Dit keer een CAS kaart in kraft met wit.
Helaas heb ik de kraftenvelop niet op de foto gezet maar daar staat ook een mooie witte kerstboom op.

Ik plaats hem ook bij 52 Weeks to Christmas.

Wat heb ik gebruikt:
Embossingfolder: Provocraft Snowflakes 37-1937
Kerstboompons: Stampin'Up!
Tekst: Kerstwensen CS0979
Snowpaper: CA3104
Jutetouw, pailetten, ribbelkarton

Groetjes
ANITA

12 opmerkingen:

  1. Heel erg mooie CASkaart, Anita!
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Enig, juist die CAS kaartjes vind ik zo leuk bedacht.
    Er is vaak weinig nodig om een super leuke kerstkaart te creëren.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. wauw.... een prachtige cas kerstkaart.

    Groetjes Giny

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige CAS kaart! Laat ik dat boompje nu ook nog hebben.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooie CAS kaart en kraft met wit doet het altijd goed.
    Leuk gemaakt.
    Groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Deze vind ik wondermooi!
    Fijne avond
    Nancy DT52WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooie kaart in mijn favoriete kleurencombinatie.
    Groetjes van Henriët

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een mooie kaart, dat kraft met wit is prachtig ! Groetjes, Enny

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Prachtige CAS kaart !
    Leuk een bijpassende enveloppe !
    Jammer dat ie niet op de foto staat !
    groeten Ineke
    DT 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Wat een schitterend kaartje Anita!
    Groetjes Diny

    BeantwoordenVerwijderen
  11. wat lekker eenvoudig ! mooi gemaakt
    fijn dat je (weer) meedoet deze week !
    grtjs,martina DT 52 WTC
    x

    BeantwoordenVerwijderen
  12. weer een prachtig kaartje anita, ik hou van dat eenvoudige
    groetjes ellen

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita