dinsdag 27 november 2018

Fijne Kerst


Afgelopen week was ik geveld door buikgriep en toen ik me weer wat beter voelde wilde ik graag weer aan de knutsel.
Door de feestelijkheden niet veel gedaan de laatste 2 weken.
Wat doe je dan...... een CAS kaart maken met een goed gevoel.
Dus nog maar eentje in een andere kleur......



Lekkere kliederen met Ecoline en water op Ecoline papier.
Afwerken met wat leuke enamels en klaar.
Zelf vind ik de groene het mooiste en jullie?

Wat heb ik gebruikt:
Dessin: blokken Action
Tekst: Craft Emotions
Ecoline Markers en papier
Enamel Dots: Cold as Ice PL4511 (MDesign)

Groetjes
ANITA

2 opmerkingen:

  1. Ze hebben allebei wel iets maar ik vind ook de groene het mooist.
    Fijn dat je weer opgeknapt bent.
    Groetjes
    Jantine

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Ik vind de rode ook erg leuk Anita. Groeten Trijntje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita