zondag 4 november 2018

Kerst


Dan maar weer een kerstkaart.
Deze is gemaakt voor de workshopwedstrijd op de Marianne Design club.
Het patroon is bedacht door Ankie.
Ben je ook fan van Marianne Design wordt dan lid van de MDesign club, stel je voor in het forum en je wordt toegelaten.
Elke maand hebben we daar 2 wedstrijden met prijzen.
Moet nog even zien hoe ik deze kaart ga versturen omdat de dennenappels echte zijn, dus de kaart wat dikker is uitgevallen dan normaal....haha!
Nou we zien wel.
Aan de achterkant heb ik een klein kaartje geplakt die tevens dient als standaard voor de kaart en daarnaast kan ik daar onze kerstwens in schrijven. 2 Vliegen .....dus.


Komen jullie ook gezellig meedoen?

Wat heb ik gebruikt:
Dessinpapier: Pretty Paper bloc Forest Dream
Vierkant: Basic Shapes CR1359
Afbeelding: Forest Dream EWK1263
Hulsttak: Kaisercraft
Poinsetta: RB2221
Poinsetta blad: Creatables LR0142
Boomtak: Creatables LR0286
Kerst: Collectables COL1338
Herten: Craftables CR1289
Lint, dennenappels, parels, Vitage Photo

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita