donderdag 21 oktober 2021

Challenge 280 Marianne Design Challenge blog

 We zijn weer toe aan een nieuwe challenge op het Marianne Design Challenge blog.
Jolanda mocht een thema bedenken.
Het werd HALLOWEEN.
Laat ik daar nu helemaal niets mee hebben, maar goed ik laat me graag uitdagen.
Hier istie dan


Ik ben dit keer eens andersom begonnen.
Heb een heleboel stansen opgezocht, meest oudere, en ben aan het stansen geslagen.
Dan ligt je werkblad helemaal vol met zwarte en oranje dingen en moet er een achtergrondpapier en basiskaart bij worden gezocht. Ook al zo'n dilemma.......
Uiteindelijk heb ik een glad wit papier gepakt en een aantal Distressinkten en ben ik aan het kliederen geslagen.
Het resultaat heb ik gebruikt op een gele kaart als mat, ook bewerkt met inkt en een zwarte basiskaart.
Het moest wel uit mijn tenen komen deze keer, maar uiteindelijk ben ik best tevreden.
Nu jullie nog......doen jullie ook mee?
 Laten jullie je ook eens uitdagen?

Wat heb ik gebruikt:
Hek: Craftables CR1304
Maan: Creatables LR0500
Spinnenweb: Craftables CR1422
Tak: Craftables CR1374 (boxkaart)
Vogels: Craftables CR1398
Insecten: Craftables CR1383
Bezem: Creatables LR0433
Pompoen: Collectables COL1501
Knipvel: Halloween VK9549
Diverse Distressinkten

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Ik vind hem super geworden Anita, het hek is er ook superleuk bij!
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Hier mag je zeker tevreden over zijn, hij is superleuk geworden! Heel tof met de distress achtergrond.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je kaart is heel geslaagd, echt Halloween. Knap gedaan.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Supergoed gelukt hoor,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita