woensdag 27 oktober 2021

Herfst


 Voor Creatief met Angela's Hobbycorner heb ik nog wat extra kaartjes gemaakt ter inspiratie van de challenge van oktober.
Dit is er eentje van en die komt morgenochtend op Facebook.
Het is dus toch weer een herfstkaart geworden, oktober is tenslotte een echte herfstmaand.
Dit herfstpapier heeft alleen aan de onderkant leuke paddestoelen en de rest is wat effen vond ik.
Ik ben hier dus lekker aan het stempelen geweest op de achtergrond en ook nog wat bewerkt met een maskstencil en inkt. Het maakt de achtergrond net wat anders dan alleen designpapier.
Van de nieuwste herfstlijn heb ik de diecuts gebruikt en de stansen.
Verder afgewerkt met wat Marianne Design.
Vrijdag komt er nog een heel andere inspiratiekaart op de pagina van Angela.
Bij Hobbyvision is er een challenge met kleuren die hier ook inzitten.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Wonderful Autumn PPWA149 Studiolight
Achtergrond: maskstencil slimline cracked Patterns 470.715.822 Dutch Doobadoo
Hark, pompoen, bladeren: Beauty of Fall SL-BF-CD56 Studiolight
Diecuts: Beauty of Fall SL-BF-SCRAP56
Hoera/gefeliciteerd: Craftables CR1560 MDesign
Tekst op achtergrond: Art Stamps MM1631 MDesign
Distressinkten

Groetjes
ANITA


Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita