zaterdag 2 oktober 2021

It's a good day.....en Wereldkaarten Maak Dag

Het is vandaag Wereldkaarten Maken Dag.
Het is de bedoeling om allemaal kaarten te maken en volgende week er weer mensen blij mee te maken.


Dit kaartje heb ik extra gemaakt voor inspiratie op de Facebookgroep van Angela's Hobbycorner.
Het papier is ook zo leuk en die stans veelzijdig.
Hier heb ik de hoeken van de stans afgeknipt en er een pocket van gemaakt.
Wat leuke labels erin en je hebt weer een hele andere uitstraling.


Ook hier heb ik de BINGO kaart gebruikt die voor de challenge van september op de Facebookgroep staat.
Dit is de 2de kaart die ik mee laat doen op Kaartjes Inspiratie Challenge blog voor Wereldkaarten maken dag.

Wat heb ik gebruikt:
DSP en Cardstock: Romantic Roses van Precious Marieke
Afbeelding: SB10517 van Precious Marieke
Stans: Rose Fence Square van Romantic Roses van Precious Marieke 
Tekst: ArtSpecially
Labels
Kant, Waxkoord, Lint

Groetjes
ANITA


 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita