zondag 10 oktober 2021

Gefeliciteerd

 In september heeft mijn kaart gewonnen bij de challenge van Carlin's Kaartenparadijs.
Ik heb een leuke prijs gewonnen én ik mag gastdesigner zijn in oktober.
Het thema van de challenge voor oktober is:

HET VLIEGT+VERJAARDAGSKAART

Dit is mijn inzending geworden.


Duidelijk te zien zijn de felicitaties voor de jarige en de vogel en de vlinder kunnen vliegen toch?
Hij is ook al goedgekeurd.
Op het plaatje staan bramen/frmabozen afgebeeld en die heb ik ook weer terug laten komen op de kaart.
Was leuk om te doen en dankjewel Carla en Karin voor de prijs.
Vandaag staat mijn kaart op het challengeblog van Carlins's Kaartenparadijs

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Coffee in the Harbour van Maja Design
Cirkel van Harte: Craftables CR1560 MDesign
Afbeelding: Tiny's IT612 MDesign
Frambozen: stempel Craft Sensation
takken: druivenrank Creatables LR0480 MDesign
Vlinder: MDesign
Parels: Scrap Unlimited
Distressinkt: Victorian Velvet
Roosjes: DT pakket Angela's Hobbycorner
Hempcord

Groetjes
ANITA



2 opmerkingen:

  1. Anita nogmaals bedankt om bij Carlin's Kaartenparadijs onze Gastdesigner te willen zijn.
    Het voorbeeld dat je voor onze nieuwe challenge gemaakt hebt ziet er prachtig uit.
    Prachtig plaatje, leuk design papier en een geweldig mooie afwerking.
    Dit is een super knappe verjaardagskaart geworden.
    Groetjes,
    Carla

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Een prachtige kaart , mooie kleuren en een prachtig plaatje.
    groetjes Marjan.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita