zaterdag 9 april 2022

Baby onderweg


Afgelopen week kreeg ik een telefoontje van mijn neef dat ze een baby krijgen.
Dat had ik niet verwacht omdat hun trouwdatum al bekend was.....hihi!
Nu moet de jurk worden vermaakt!
Mijn zus weer oma, 2 keer in korte tijd. Echt leuk voor iedereen.
Ik wilde dus wel even een kaartje maken voor het jonge stel.
Had net dit weekend op de ArtSpecially een leuke stempel gekocht met al die tekstjes.


Natuurlijk met voorbedachte rade want ik wist het vrijdag al en zaterdag was de beurs.
Kon hem gelijk gebruiken.
De eendjes zijn hele oude vellen van Eline Pellinkhof

Wt heb ik gebruikt:
DSP; Pink Lady van Craft Sensations
Teksten: Baby onderweg van Carlijn Design
Afbeeldingen: Eline's Cuddy Babies 2 AK0044
Tekst binnenin: Eendje voor jou CS0985 MDesign
Lint

Groetjes
ANITA

 

2 opmerkingen:

  1. Wat een mooi en schattig kaartje.
    Een erg leuke stempel heb je gekocht.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een leuke tekststempels heb je inderdaad gebruikt zeg. Je kaart is ook als geheel superleuk. Een frisse hippe kaart. Groetjes Marja

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita