donderdag 7 april 2022

Challenge 292 Marianne Design Challenge blog


We zijn weer toe aan challenge 292 op het Marianne Design Challenge blog
Suzan heeft voor ons weer een leuke sketch om mee te werken.


Ik heb er een lentekaartje mee gemaakt.
Helaas geen lente als je nu buiten kijkt maar dat komt wel weer.
Ik had de grote margriet nog niet eens uit de verpakking dus dat werd wel tijd....hihi!
De kleine houten bijtjes vond ik er wel leuk bij. Die heb ik een tijdje terug een zakje gekocht.
Ze passen wel bij bloemenkaartjes.
Komen jullie ook weer gezellig meedoen?

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Pretty Paper bloc Rainbow PK9175
Cirkels: Crealies
Ovaal: Craftables CR1333
Afbeelding: Spring Wishes EWK1290
Grote margriet: Creatables LR0748
Tekst: Lieve teksten CS1087
Daisies: RB2225
Houten bijtjes

Groetjes
ANITA


 

2 opmerkingen:

  1. Lekker voorjaar op je leuke kaart met de margriet, het plaatje en de schattige lieveheersbeestjes.
    Groetjes, Eri

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtige uitvoering van de sketch Anita,
    groetjes van Aniet

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita