zondag 3 april 2022

Good things take time


Gisteren was ik weer naar de ArtSpecially in Nijkerk, een stempelevent.
De vorige was door corona afgelopen september en daar kreeg ik een leuk pakketje bij Scrap en Co.
Het 'boekje' maakte ik eigenlijk al vrij snel aan de hand van een filmpje op hun YouTube kanaal.
De rest heb ik nog maar net afgemaakt voor ons weekje vakantie in Duitsland.


Er zitten aan beide kanten pockets en daar steekt een donkerrood vel in waar je foto's op kunt plakken.
Die heb ik bewerkt met een witte gelpen.
Tussen de 2 pagina's heb ik een pocket gemaakt (was niet het plan op het filmpje) en ook daar een fotovel in gedaan.


De 2de pagina is gelijk aan de vorige met andere versiering
Een heel handig mapje wat in je tas past of dat gemakkelijk opgestuurd kan worden.
Of als kadootje mischien?

De nieuwe challenge bij Kaartjes Inspiratie Challenge is VLINDERS.
Bij Hobbyvision willen ze bloemen zien. Dit is mijn 2de inzending.

Wat heb ik gebruikt:
Pakketje Scrap en Co
Tab: Colletables COL1315
Blad/bloem: Elizabeth Crafts Floral 3
Vlinders: Creatables LR0747
Labeltje:Spellbinders Labels 4
Tekst: Jenine's Mindful Art StickerJMA01
Pearls offwhite: CA3133
Paperflowers
Hempcord

Groetjes
ANITA

 

5 opmerkingen:

  1. Super mooie kaart heb je gemaakt. Dankjewel voor het meedoen aan de vlinderchallenge bij KIC. Groetjes Helma DT

    BeantwoordenVerwijderen
  2. mooie kaart
    bedankt voor het meedoen
    groetjes jolanda bongers
    dt kaarten inspiratie challenge

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wauw wat een prachtige creatie.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Prachtige kaart, Anita.
    Dank je wel voor je deelname bij KIC
    Groetjes Renate DT

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Een prachtige kaart.
    Leuk dat je meedoet met onze vlinder challenge.
    Groetjes Nicolette DT KIC

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita