donderdag 14 april 2022

Merry Christmas


Wat denken jullie nu.....die is gek geworden met haar kerstkaart want het is bijna Pasen....haha!
Nee hoor ben niet gek geworden,  maar ik doe weer eens mee bij 52 Weeks to Christmas.
Kwam er een paar weken niet van en wil ik in december niet hoeven stressen, 
en zal ik toch wel regelmatig kaarten moeten maken, dus dat....
Dit kaartje is weer eens in mijn favo kerstkleur (rood dus) en dan dat schattige hertje erbij.
Geen moeilijke kaart maar wel cute dus (vind ik).
Ik ben dan wel geen Stampin'Up! demo meer maar heb nog meer dan genoeg spullen en gebruik die zoals je ziet ook.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Basic White
DSP: Peaceful Prints
Stempel: Peaceful Deer en bijpassende pons
Inkt; Smokey Slate, Real Red
Ingekleurd met Stampin Blends
Zilver glitterpaper en sterpons

Groetjes
ANITA

ps de Paaskaarten komen nog hoor!



 

3 opmerkingen:

  1. Een mooie feestelijke kerstkaart Anita. Mooie spulletjes heb je gebruikt.
    Leuk dat je weer meedoet bij 52 WTC.
    Lieve groetjes Miranda dt 52 WTC

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Mooie kaart met konijntje en hert. Het hert lijkt wel van de kaart af te springen.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een leuke kerstkaart Anita, mooi het hert erbij. Bedankt dat je mee doet bij 52WTC. Groetjes Ingrid.

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita