zaterdag 7 mei 2022

Bee Happy


Deze digistempel zag ik vorige week bij Beccy's Place voor de mei challenge.
Zij geven altijd een altijd een ingekleurde versie en eentje die je zelf mag inkleuren.
Dat heb ik dit keer gedaan met mijn Copics.
Ik ben normaal niet zo van het geel maar had nog het prachtige paperpad liggen van Simple Stories Vintage Lemon Twist.
Deze maand was er als extra optie een sketch, ook die heb ik hierbij gebruikt.
Blij met het resultaat uiteindelijk.
Dit was de ingekleurde versie

Ook mooi toch?

Wat heb ik gebriukt:
DSP: Simple Vintage Lemon Twist van Simple Stories
Afbeelding: Beccy's Place
Vlinder: Creatables LR0747
Hartjes/tekst: Bits & Pieces van Simple Stories
Rhinestones: pinegreen CA3161
Houten bij

Groetjes
ANITA

3 opmerkingen:

  1. Mooi hoor Anita! Ik vind jouw zelf ingekleurde versie wel mooier dan de ingekleurde versie die je toegestuurd hebt gekregen 😉!

    BeantwoordenVerwijderen
  2. You've done a wonderful job with your card Anita, it's beautiful! The yellow flowers look lovely and you've chosen the papers and cardstock well. The butterfly and little hearts are wonderful embellishments and I also like the faux stitched frames.
    Cheers,
    Beccy

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita