dinsdag 31 mei 2022

Kleinkind geboren


Ik ben inmiddels op een leeftijd dat allerlei mensen om me heen kleinkinderen krijgen. Zo leuk is dat.
Dit kaartje maakte ik voor Doutzen die voor de 2de keer oma werd van een kleinzoon.
Natuurlijk gebruik je dan ook jongenskleurtjes blauw of groen.
Van Marianne Design zijn er verschillende paperpads met die kleurtjes, dus keuze genoeg.
Tja wat valt hier verder nog over te vertellen......eigenlijk niets.

Wat heb ik gebruikt:
DSP: Pretty Paper bloc Hello Sweet Baby PB7041
Afbeelding: Eline's babies: Sweet Little Boys AK0065
Auto: Collectables COL1421
Tekst: Eline's Words: Hello Baby EC0165
Lint

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Wat een schattig babykaartje Anita. Hier maak je de grootouder(s) heel blij mee.
    MD heeft inderdaad zoveel leuke plaatjes, dp en mallen voor het maken van babykaarten. Dus keus genoeg.
    Groetjes Antje

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita