zondag 1 mei 2022

Flowers Blooms all for you


Vorige week gaf Diny Sprakel een online workshop op haar Facebook om achtergrondjes te maken met de ronde Gelliplate.
Ik heb er ook eentje gemaakt.
Wat vind jij er van?
Ik vind het véél te druk geworden, een goede les voor de volgende keer dus.
Diny gebruikt ook best veel maar maakt een grotere kaart, dat geeft een ander effect dus.
Ik ga het zeker nog een keer doen, want die achtergronden gaan super snel en zijn leuk om te maken.
Dan ga ik dus dudelijk minder achtergrondstempels gebruiken.
Wilde hem toch even laten zien, misschien leer jij er ook wat van.

Wat heb ik gebruikt:
Inkt: Memento Grape Jelly en Rose Bud
Ronde Gelliplate
Stempels Crealies CLBP86 en CLBP57
Jenine's Mindful Art JMA-ES-STAMP110
Bloemen: Shake-it IT395 en IT344
Berry Hunt van Paperheaven
Tekst: Floral Friends van Crafter's Compagnion

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

  1. Hoi Diny heeft altijd zulke leerzame workshops. Idd beetje druk. Maar ach wat maakt het uit.
    Alsnog is het een mooi geheel.
    Groetjes Jackelien

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita