zondag 29 mei 2022

Een knuffel en een zoen.....


Ik loop door de heftige tijd  die we achter de rug hebben wel wat achter met kaarten plaatsen.
Dit is een kaart van de workshop van vorige maand.
Een leuk ontwerp en voor de dames hard werken en goed opletten bij het maken, maar ze zijn allemaal gelukt.


Het is een omklapkaart ofwel flip flop kaart zoals je hier kunt zien. 
Super leuk dus.


De binnenkant ziet er zo uit.
De bloemen zijn gestempeld en gestanst en horen bij het designpapier, alles van Stampin'Up!
Het patroon is een Youtube filmpje van Stampin'Up! demo Yvonne Neefjes (oud collega van me)
Ik ga hem zeker nog eens maken, hij is gewoon te leuk.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Peekaboo Peach en Envy Emerald
DSP: Naturally Eclectic
Stempelset: O so Eclectic
Stans: Eclectic Layers
Tekst: Met een knipoog
Tab en takjes pons

Groetjes
ANITA

4 opmerkingen:

  1. Dat is wel een hele mooie kaart Anita!!
    En nog gecondoleerd met het overlijden van je moeder.
    Heel veel sterkte voor nu en de tijd die komen gaat.
    Ondanks alles fijne week!!
    Groeten van Femminde

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een mooie kaart Anita! Leuk model.
    Groetjes Suzan

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Wat een mooie kaart. Zo leuk een omklapkaart. Had het nog nooit gezien.
    Voormekaartje

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Het is een pracht kaart en mooi dit model.
    Het blijft een groot gemis Anita en ik wens je/jullie heel veel sterkte.
    Groetjes, Els

    BeantwoordenVerwijderen

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita