dinsdag 21 juni 2022

50


Mijn petekind wordt deze week 50 jaar.
Dat zet mij ook weer even met 2 benen op de grond.......
Ik was nog wel heel jong toen ik peettante werd van hem, had net die dag mijn examenuitslag gekregen van het voortgezet onderwijs, dus nog jong inderdaad.
Het is de jongste zoon van mijn peettante, de jongste zus van mijn moeder.
Zij was een nakomertje in het gezin en maar 17 jaar ouder was dan ik.
Helaas kan zij dit bijzondere moment niet meer meemaken, dus moeten wij er maar wat moois van maken.
Dit kaartje gaat vast zijn kant op, het feestje komt nog, want hij is nu even met vakantie.
Het zijn allemaal Stampin'Up! producten.

Wat heb ik gebruikt:
Cardstock: Basic White, Basic Black, Lemon Lime Twist
DSP: Broadway Bound
Tekst: Speciale Momenten

Groetjes
ANITA

Geen opmerkingen:

Een reactie posten

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita