zondag 19 juni 2022

Vintage


Afgelopen dinsdag heb ik weer inspiratie geplaatst op de Facebookgroep van Creatief met Angela's Hobbycorner.
Het thema van juni is VINTAGE. 
Vorige keer had ik ook een vintagekaart met Stamperia en dit keer dus weer. Nu met de set Hortensia.
Nu ben ik niet zo van het paars maar dit papier is toch wel heel mooi.
Het is een beetje paars/roze maar op de foto kleuren de bloemen echt paars terwijl ze dat niet zijn.
Ik heb de basis gemaakt met een stencil van Dutch Doobadoo.
Mooi hé?
Komen jullie nog meedoen met onze challenge op Facebook?
Het kan tot 30 juni.

Wat heb ik gebruikt:
Vorm: Card Art A5 label Dutch Doobadoo 470.784.071
DSP: Hortensia van Stamperia
Hortensiablad: Creatables LR0703 MDesign
Takje: Bagtopper Collectables COL1504 MDesign
Vlinder: Creatables LR0747 MDesign
Bloemen uit mijn voorraad
Lint, hempcord

Groetjes
ANITA

1 opmerking:

Ik zou het leuk vinden als je een reactie achterlaat en
lees ze met heel veel plezier.
Liefs Anita